Přečteno za Březen - Moje malé knihy

neděle 31. března 2019

Přečteno za Březen


Ahoj! Tak další měsíc minul a já jsem tu opět s článkem o přečtených knihách - tentokrát je na seznamu březen!
Zase jsem měla velké štěstí ve výběru a všechny do jedné se mi líbily - hodnocením jsem dokonce nešla pod čtyři hvězdy.
Pojďme na to...
.


 O princezně, která se zachránila sama

   Autor: Amanda Lovelace   Žánr: Moderní poezie   Počet stran: 208   Hodnocení:  ⭐⭐⭐

A tak jsem se zachránila taky.. Moderní instapoezie s plynoucím příběhem a krásným koncem.. 








Poslední číslo

   Autor: Hayley Barker   Žánr:  YA fantasy   Počet stran: 432   Hodnocení:  ⭐⭐⭐⭐

Recenze ZDE

Zatím jedna z nejlepších YA fantasy/dystopií tohoto roku..







 Světla na obloze

   Autor: Lisa Lueddecke   Žánr:   YA fantasy   Počet stran: 304   Hodnocení:  ⭐⭐⭐⭐

Recenze ZDE

Krásná cestovatelská young adult fantasy, která si zakládá na autorčině úžasném vypravěčském umu. 





 Strašidýlko Stráša


   Autor: Alena Mornštajnová   Žánr:  Pro děti, pohádky  Počet stran: 64   Hodnocení:  ⭐⭐⭐

Strašidýlko Stráša jsem četla hned z několika důvodů - mám ráda knihy od Aleny Mornštajnové - hodila se mi do čtenářské výzvy (kniha od současné české autorky) - a miluju čičiny!!!





Květy slunce

   Autor: Rupi Kaur   Žánr:  Moderní poezie   Počet stran: 256   Hodnocení:  ⭐⭐

Druhý díl feministické moderní poezie, kterou doplňuje spousta nádherných ilustrací samotné autorky.. mustread jednoznačně i pro ty, kteří básničkám moc neholdují.. 


  




Odvrácená tvář lásky


  Autor: Colleen Hoover   Žánr:  NA romance   Počet stran: 288   Hodnocení:  ⭐⭐⭐⭐

Recenze ZDE 

Smutný, srdcebolový příběh od misrtyně New Adult.. I slzičky byly..
                                          




 Erebus - příběh ztracené lodi



   Autor: Michael Palin   Žánr:  Populárně naučná/historie   Počet stran: 352   Hodnocení:  ⭐⭐⭐⭐

    Recenze ZDE

Populárně naučná literatura/tak trochu historický román o ztracení (a nalezení) průzkumných lodí při expedici v Arktidě.. Recenze ozvláštněna o fotografie a výpisy z deníků posádky.. 



Možná jednou



     Autor: Colleen Hoover   Žánr:  NA romance   Počet stran: 392   Hodnocení:  ⭐⭐⭐⭐


Další Colleen.. Co asi i ní můžu vypustit do sítě jiného, než že jsem se zase zamilovala. Do všech postav.. Do příběhu.. Momentálně je Možná jednou mojí nejoblíbenější Hooverovkou.. 



                                                                                                                                                                                                     



1 měsíc - 8 knih - 1802 stran





 Zdroj obrázků databazeknih.cz 


Žádné komentáře:

Okomentovat