Přečteno za Únor - Moje malé knihy

středa 20. března 2019

Přečteno za Únor


Jak to už u nás knihomílků bývá - jeden měsíc je na přečtené knihy silnější ( jako u mě leden) a v dalším bych je dokázala spočítat na prstech jedné ruky.
 Ne, že by mě během února dostihla čtecí krize, ale hodně s rozvahou jsem volila nové příběhy, které si pustím do hlavy a chtěla jsem si je taky náležitě užít.
.



   Jsem roztříštěná

   Autor: Tahereh Mafi   Žánr: YA fantasy   Počet stran: 287   Hodnocení:  ⭐⭐⭐

I když to tak poslední dobou nevypadá pořád se snažím číst staré YA knihy, které mě za ty roky míjely. Jednou z nich je taky trilogie Roztříštěná, na kterou jsem se moc těšila, ale bohužel - nedala mi toho tolik, kolik jsem od ní očekávala. Totiž od prvního dílu. Budu si muset ještě pořádně rozmyslet, jestli se vůbec pustím do dalších. Není to moc originální, s tématikou hrdinky/padoucha se setkáváme velice často. Samozřejmě je zde také zlá korporace, která se ji (Juliett) snaží díky jejím schopnostem získat na svou stranu, nebo zničit. Následuje velká láska k zachránci a následný útěk... Bla..bla...... Nic nového..

   



   Harry Potter a Tajemná komnata

   Autor: J.K.Rowling   Žánr:  Pro děti, fantasy   Počet stran: 365   Hodnocení:  ⭐⭐⭐⭐

Druhý díl Harryho je pro mě hned po sedmém mým asi nejneoblíbenějším. Proč? To já vlastně vůbec nevím. Možná nemám ráda Dobbyho, možná nemám ráda hady, možná mi to trochu připomíná detektivku.. Ale i tak po něm ráda sáhnu. 





   Hvězdy nám nepřály

   Autor: John Green   Žánr:   YA román   Počet stran: 240   Hodnocení:  ⭐⭐⭐⭐

Zdrcující story o lásce a nemoci. John Green je pro mě jeden z mála autorů, který dokáže dokonale popsat lidskou zoufalost. Hvězdy nám nepřály - ať už v knižním, nebo filmovém zpracování vyvolávají extrémní množství emocí. Jo, určitě se k ní ještě někdy vrátím...





   Harry Potter a Vězeň z Azkabanu

   Autor: J.K.Rowling   Žánr:  Pro děti, fantasy
   Počet stran: 494   Hodnocení:  ⭐⭐⭐

Harry Potter potřetí. Vězeň z Azkabanu - Červíček - Sirius - Lupin - bubák - mozkomor - záchranný autobus - Křivonožka.. Co víc asi o tomhle díle psát? Dle mého výzkumu se jedná o neeeeejoblíbenější díl celé série.. Pořád nechápu, ale proti gustu.....







   Vikingové - pomsta synů

   Autor: Lasse Holm   Žánr:  Historický román/detektivka   Počet stran: 416   Hodnocení:  ⭐⭐

Vikingové mi doslova vyrazili dech! Za mě top nejlepší kniha roku 2018! Celou recenzi najdeš ZDE.
  








1 měsíc - 5 knih - 1802 stran





 Zdroj obrázků databazeknih.cz 


Žádné komentáře:

Okomentovat