Ovšem by Karel Kovář - Moje malé knihy

pondělí 11. února 2019

Ovšem by Karel Kovář


Znáte Kovyho? Nejoblíbenějšího českého YouTubera, zároveň cestovatele a hrozně fajn kluka, který si na nic nehraje? Ne? Tak se pojďte seznámit v jedné krátké recenzi na jeho knihu - po většinu času psanou v Americe.

                     

                      Autor:                 Karel Kovář
                      Žánr:                   Biografie
                      Počet stran:        222
                      Nakladatelstí:     BIZBOOKS 2017   
                      Hodnocení DK:   86%



 „Můžete mít tisíce plánů a snů, jakmile ale neuděláte rozhodnutí, zůstanou navždy jen sny.“


Něco málo o autorovi:


1996
Český YouTuber, bloger a student. Od ostatních se liší tím, že probírá aktuální společenská témata, politiku, odvrácenou stranu sociálních sítí. Jeho tvorba se zakládá na infotainmentu (propojení informací a zábavy, které má většinou za cíl vzbudit určité emoce) a pomocí videí se snaží bořit předsudky ve společnosti.


Něco málo o knize:


Karel napsal knihu velmi osobně, skoro až intimně, jako by ten příběh byl věnován jenom vám. Představte si, že sedíte na letní terase malé kavárny s cappuccinem v ruce a posloucháte vyprávění o životní cestě jednoho z vašich kamarádů. Tak přesně takový mám pocit, když otáčím stránky. A přesně o tom je Ovšem. Nic strojeného. Nic umělého. Jsou to slova vycházející rovnou od srdce, bez příkras a bez přemýšlení. Je to jako -> prostě se z toho vypiš. V této knize opravdu platí, co na srdci to na jazyku. Kniha je plná vzpomínek, ať už veselých nebo smutných. Plná pozitivních rad, malých návodů, jak být šťastný a užívat si maličkostí. Plná osobních básní, historek z cest a krásných fotografií (které by si rozhodně zasloužily lepší kvalitu tisku).


Něco málo příběhu:

Karel Kovář alias Kovy se představuje ve vlastnoručně sepsané biografii s názvem Ovšem. Jeden z nejoblíbenějších YouTuberů české scény vás provede svým životem od dětství až po současnost. Jaká je jeho rodina, přátelé, škola nebo láska? Které země procestoval? Kde bere inspiraci k tvorbě videí? Čemu vděčí za svůj úspěch a jak se žije „celebritě“ se skoro osmi sty tisíci followers?
 Příběh obyčejného chlapce, který si díky své vůli vydržet, nevzdat se a brát život tak trochu s nadsázkou začal plnit sny. 


Celkové hodnocení:

Já bohužel nejsem velkým fandou YouTuberů, takže jsem Kovyho do přečtení jeho knihy vůbec neznala a nikdy předtím jsem neviděla ani jedno video (možná za to může věk/co já vím). Každopádně se to chystám hodně brzy napravit. Po dokončení knihy mám pocit, že je to uvědomělý, obyčejný kluk s velkými ambicemi, kterému (díky bohu nebo vlastně salámistovi) nestoupla sláva do hlavy.


 Mínusy:

Kdybych byla mladší, určitě by mě tato kniha upoutala víc. Takže mínusem se zde stává moje vlastní neznalost a věk.


                                                                        ⭐⭐⭐
Za výtisk děkuji Humbook.cz


zdroj obrázků databazeknih.cz a můj instagram
zdroj životopis databazeknih.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat